Reklamace
Tento formulář slouží k nahlášení reklamace, odstoupení od smlouvy nebo jiného požadavku souvisejícího s již zakoupeným zbožím.
Jak postupovat:
-
Vyplňte pečlivě formulář níže – zejména detailně popište problém, který se zbožím nastal, a uveďte vaše kontaktní údaje.
-
Po odeslání formuláře prosím vyčkejte až 48 hodin na naši odpověď.
-
Náš tým vás kontaktuje e-mailem a poskytne vám podklady a postup k dalšímu řešení.
Důležité upozornění:
-
Neposílejte zboží zpět bez našich pokynů! Správnou adresu a postup obdržíte od nás po vyhodnocení formuláře.
-
Pro rychlé a bezproblémové vyřízení žádáme o přesné vyplnění všech údajů, zejména e-mailu a bankovního spojení (v případě vrácení peněz).
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.
Podmínky vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
-
Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
-
Odstoupení můžete podat prostřednictvím tohoto formuláře nebo jiným jednoznačným prohlášením (e-mailem či poštou).
-
Zboží je nutné zaslat zpět do 14 dnů od odeslání odstoupení na adresu uvedenou v kontaktech e-shopu / v potvrzení objednávky.
-
Náklady na vrácení zboží k nám nesete Vy, pokud k odstoupení nedošlo z důvodu našeho pochybení.
-
Vracíme Vám cenu zboží včetně původního poštovného, maximálně však ve výši nejlevnějšího námi nabízeného způsobu doručení. Peníze vracíme do 14 dnů od odstoupení, nejdříve však po obdržení zboží nebo prokázání jeho odeslání.
-
Zboží prosím vracejte čisté a pokud možno v původním obalu.
-
V případě, že je zboží jakkoli používáno či poškozeno nad rámec běžného vyzkoušení, máme právo přiměřeně snížit vracenou částku, a to až o 20 % z prodejní ceny, podle míry opotřebení a prodejnosti zboží.
Reklamační podmínky (práva z vadného plnění)
-
Pokud má zboží vadu, máte právo na reklamaci.
-
Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím tohoto formuláře, e-mailem nebo poštou. Do popisu prosím uveďte, jak se vada projevuje a co požadujete (oprava, výměna, sleva, odstoupení od smlouvy).
-
K vyřízení reklamace je vhodné doložit doklad o koupi (faktura, potvrzení objednávky apod.).
-
Máte právo zejména na:
-
opravu zboží nebo
-
výměnu za nové, není-li to nepřiměřené, nebo
-
přiměřenou slevu z ceny, případně
-
odstoupení od smlouvy, pokud je vada podstatná, opakovaná nebo ji nelze včas odstranit.
-
-
Reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.
-
V případě oprávněné reklamace máte nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (např. poštovné), které nám doložíte.
-
Práva z vadného plnění se nevztahují na vady vzniklé:
-
běžným opotřebením,
-
nesprávným používáním,
-
mechanickým poškozením nebo
-
neodborným zásahem.
-
